
Також Комітет розглянув і ухвалив рішення щодо таких законопроєктів:
Проєкт Закону №11031 про єдину систему відеомоніторингу стану публічної безпеки. Проєкт пропонує унормувати функціональні та технічні вимоги до побудови та функціонування систем відеомоніторингу публічної безпеки центрального, регіонального та місцевого рівнів, установлених у публічних місцях. А також визначити порядок доступу до інформації, складу відеоданих, метаданих, аналітичних даних, відеоархівів, тощо. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону суперечить цілям Угоди про асоціацію та міжнародно-правовим зобов’язанням України, а також acquis ЄС.
Проєкт Закону №11044 про внесення змін до статті 16 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" щодо проведення перевірок в частині вчинення мобінгу. Документ пропонує встановити, що у період дії воєнного стану центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальні органи можуть здійснювати за заявою працівника або профспілки позапланові заходи державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю юридичними особами та фізичними особами, які використовують найману працю в частині додержання вимог цього Закону, а також з питань виявлення неоформлених трудових відносин, вчинення мобінгу та законності припинення трудових договорів. За висновком Комітету, проєкт Закону не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу, а також зобов’язанням України в рамках Ради Європи.
Проєкт Закону №11057 про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво). Законопроєкт пропонує встановити, що невід'ємними додатками до договору про закупівлю послуг є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Комітет ухвалив висновок, що положення проєкту закону за своєю метою не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням в сфері європейської інтеграції.
Проєкт Закону №8053 про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за правопорушення у сфері здійснення електронної торгівлі альтернативними видами палива. Проєкт пропонує визначити відповідальний орган виконавчої влади, до повноважень якого буде належати розгляд справ про адміністративні правопорушення у зазначеній сфері та встановлення відповідальності за порушення правил здійснення електронної торгівлі альтернативними видами палива, неподання або несвоєчасне подання звітів, надання недостовірної інформації у таких звітах, а також недотримання інших вимог здійснення закупівлі та реалізації альтернативних видів палива. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України в рамках Угоди про асоціацію та праву Європейського Союзу.
Проєкт Закону №5344-д про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю. Метою його, як вказано в обгрунтуванні, є створення умов для реалізації особами з інвалідністю права на працю. Для цього законопроєктом пропонується внести відповідні зміни та доповнення до діючих законів України. За висновком Комітету, Проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву Європейського Союзу, проте окремі положення потребують доопрацювання з метою повного врахування aсquis ЄС.
Проєкт Закону №8329 про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв'язку з ратифікацією Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок i домашньому насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція). Мета проєкту — привести норми Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» у відповідність до положень Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція) та вдосконалити процесуальний порядок розгляду таких справ. Комітет ухвалив висновок, що законопроєкт за метою не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України, але потребує доопрацювання з метою забезпечення повного врахування Стамбульської конвенції, Директиви 2006/56 ЄС та дотримання принципу правової визначеності.
Ще за розділом
“Текстові публікації”
22 травня 2025 09:23
26 березня 2025 10:27
08 листопада 2024 07:17
07 листопада 2024 07:38
06 листопада 2024 15:57
31 липня 2024 13:26
29 липня 2024 16:10
29 липня 2024 10:31
26 липня 2024 13:26
23 липня 2024 10:23