Проєкт пропонує заборонити використання та
продаж феєрверків, зокрема салютів і петард, окрім феєрверків класу F1,
які мають дуже низький рівень небезпеки і незначний рівень шуму, що не
перевищує 60 дБ, а також встановлює вікове обмеження щодо їхнього продажу
(не можна дітям до 16 років). Також регулює використання й продаж
сценічних піротехнічних виробів. До того ж, проєкт Закону пропонує внести
зміни до ст. 18 та 25 Закону України «Про захист тварин від жорстокого
поводження», якими заборони використання щодо тварин будь-яких
піротехнічних виробів, а також заборонити використання щодо тварин
будь-яких феєрверків, зокрема салютів та петард під час проведення
спортивних, видовищних заходів, відео- та фотозйомок. За висновком
Комітету, проєкт не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди
про асоціацію та праву Європейського Союзу, водночас, потребує
доопрацювання з метою максимального врахування положень Директиви
2013/29/ЄС.
Проєкт Закону №4216
про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» (щодо
забезпечення безпеки атомних енергоблоків). У пояснювальній записці до
законопроєкту вказано, що його ухвалення усуне недоліки чинного
законодавства про публічні закупівлі у частині, що безпосередньо
стосується придбання систем (елементів) безпеки атомних електростанцій.
Запропоновані зміни дозволять купувати ці системи невідкладно після
виникнення потреби у їхньому придбанні. Комітет ухвалив висновок, що
законопроєкт не відповідає міжнародно-правовим зобов’язанням України у
сфері європейської інтеграції та потребує висновку Антимонопольного
Комітету.
Проєкт Закону №6250
про внесення змін до Закону України «Про ринок природного газу» щодо
захисту прав побутових споживачів, постачальник яких відмовився від
постачання їм природного газу. У пояснювальній записці до законопроєкту
йдеться, що він спрямований на захисту прав побутових споживачів,
постачальник яких з незалежних від них причин відмовився від постачання їм
природного газу, через що вони мають сплачувати значно вищу ціну. Комітет
ухвалив висновок, що проєкт Закону не суперечить міжнародно-правовим
зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, але потребує
доопрацювання з метою більш повного врахування положень Директиви
2009/73/ЄС. На додаток, відповідно до пункту 5 Додатку ХХVII-A Угоди про
асоціацію, Україна зобов’язана провести консультації з Європейською
Комісією щодо сумісності законопроєкту з відповідними положеннями права
ЄС. Тому, необхідно відтермінувати розгляд законопроєкту до отримання
висновку Єврокомісії.