Розвиток транскордонних і внутрішніх контрейлерних перевезень як важливий чинник інтеграції транспортних систем України у транс’європейську  транспортну мережу ЄС (TEN-T), одночасно з розбудовою залізниць, зменшенням завантаженості  доріг, покращенням стану довкілля та сприянням розвитку територіальних громад, були предметом обговорень І засідання українсько-румунської Робочої групи з питань транспорту та інфраструктури, а також слухань Національної транспортної стратегії України до 2030 року та проекту Плану її реалізації на виконання завдань, визначених постановою ВРУ від 21.09.2016 № 1537  за пріоритетами Угоди про асоціацію між Україною і ЄС та Карпатської конвенції,

Означені євроінтеграційні чинники розглядались на заходах у Чернівцях 17-18 травня 2018 р. під співголовуванням заступника Міністра інфраструктури Україні В.Довганя та Держсекретаря Міністерства транспорту Румунії М.Грігоре відповідно до пріоритетів і рекомендацій Стратегії ЄС для Дунайського регіону та рішення Комітету Верховної Ради України з питань транспорту від 04.04.2018 за результатами виїзного зсідання 4-х парламентських Комітетів, що відбулось у Івано-Франківську 30.03.2018,.

Серед основних питань, розглянутих учасниками заходів, був розвиток транскордонних контрейлерних перевезень (транспортування вантажівок залізничними платформами) з метою запобігання перевантаженню і руйнуванню автомагістралей, забрудненням довкілля, перевитратам пального, для зменшення аварійності на дорогах тощо. На виконання цих завдань у ЄС (і. зокрема, Румунією) упродовж останнього десятиліття здійснюється широке  коло заходів по сучасній реконструкції залізниць та поверненню до них вантажопасажирських потоків. Контрейлерні та контейнерні перевезення є найбільш швидким і дешевим засобом відновлення вантажопасажирських потоків по найбільш щільній в Україні мережі залізниць Карпатського регіону, що сприятиме розвиткові громад, підприємницької діяльності в ряді ключових секторів, зокрема у туристично-рекреаційній сфері, та оптимальному інтегруванню українських залізниць з колією 1520 мм до системи транс’європейських транспортних коридорів (TEN-T) з колією 1435 мм.

За результатами дискусій на заходах у Чернівцях та опрацювання їх результатів, на основі направленої до Кабінету Міністрів України інформації, органам центральної влади надані необхідні доручення та румунській стороні направлено відповідні пропозиції, обґрунтування і вміст яких відображено у  презентації (додається). 
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Текстові публікації”

08 листопада 2024 07:17
07 листопада 2024 07:38
06 листопада 2024 15:57
31 липня 2024 13:26
29 липня 2024 16:10
29 липня 2024 10:31
26 липня 2024 13:26
23 липня 2024 10:23
18 липня 2024 07:32
17 липня 2024 18:34