Розвиток транскордонних і внутрішніх
контрейлерних перевезень як важливий чинник інтеграції транспортних
систем України у транс’європейську транспортну мережу ЄС (TEN-T),
одночасно з розбудовою залізниць, зменшенням завантаженості
доріг, покращенням стану довкілля та сприянням розвитку територіальних
громад, були предметом обговорень І засідання українсько-румунської
Робочої групи з питань транспорту та інфраструктури, а також слухань
Національної транспортної стратегії України до 2030 року та проекту
Плану її реалізації на виконання завдань, визначених постановою ВРУ
від 21.09.2016 № 1537 за пріоритетами Угоди про асоціацію між
Україною і ЄС та Карпатської конвенції,
Означені євроінтеграційні чинники розглядались на заходах у Чернівцях 17-18 травня 2018 р. під співголовуванням заступника Міністра інфраструктури Україні В.Довганя та Держсекретаря Міністерства транспорту Румунії М.Грігоре відповідно до пріоритетів і рекомендацій Стратегії ЄС для Дунайського регіону та рішення Комітету Верховної Ради України з питань транспорту від 04.04.2018 за результатами виїзного зсідання 4-х парламентських Комітетів, що відбулось у Івано-Франківську 30.03.2018,.
Серед основних питань, розглянутих учасниками заходів, був розвиток транскордонних контрейлерних перевезень (транспортування вантажівок залізничними платформами) з метою запобігання перевантаженню і руйнуванню автомагістралей, забрудненням довкілля, перевитратам пального, для зменшення аварійності на дорогах тощо. На виконання цих завдань у ЄС (і. зокрема, Румунією) упродовж останнього десятиліття здійснюється широке коло заходів по сучасній реконструкції залізниць та поверненню до них вантажопасажирських потоків. Контрейлерні та контейнерні перевезення є найбільш швидким і дешевим засобом відновлення вантажопасажирських потоків по найбільш щільній в Україні мережі залізниць Карпатського регіону, що сприятиме розвиткові громад, підприємницької діяльності в ряді ключових секторів, зокрема у туристично-рекреаційній сфері, та оптимальному інтегруванню українських залізниць з колією 1520 мм до системи транс’європейських транспортних коридорів (TEN-T) з колією 1435 мм.
Означені євроінтеграційні чинники розглядались на заходах у Чернівцях 17-18 травня 2018 р. під співголовуванням заступника Міністра інфраструктури Україні В.Довганя та Держсекретаря Міністерства транспорту Румунії М.Грігоре відповідно до пріоритетів і рекомендацій Стратегії ЄС для Дунайського регіону та рішення Комітету Верховної Ради України з питань транспорту від 04.04.2018 за результатами виїзного зсідання 4-х парламентських Комітетів, що відбулось у Івано-Франківську 30.03.2018,.
Серед основних питань, розглянутих учасниками заходів, був розвиток транскордонних контрейлерних перевезень (транспортування вантажівок залізничними платформами) з метою запобігання перевантаженню і руйнуванню автомагістралей, забрудненням довкілля, перевитратам пального, для зменшення аварійності на дорогах тощо. На виконання цих завдань у ЄС (і. зокрема, Румунією) упродовж останнього десятиліття здійснюється широке коло заходів по сучасній реконструкції залізниць та поверненню до них вантажопасажирських потоків. Контрейлерні та контейнерні перевезення є найбільш швидким і дешевим засобом відновлення вантажопасажирських потоків по найбільш щільній в Україні мережі залізниць Карпатського регіону, що сприятиме розвиткові громад, підприємницької діяльності в ряді ключових секторів, зокрема у туристично-рекреаційній сфері, та оптимальному інтегруванню українських залізниць з колією 1520 мм до системи транс’європейських транспортних коридорів (TEN-T) з колією 1435 мм.
За результатами дискусій на заходах у Чернівцях та опрацювання їх
результатів, на основі направленої до Кабінету Міністрів України
інформації, органам центральної влади надані необхідні доручення та
румунській стороні направлено відповідні пропозиції, обґрунтування і
вміст яких відображено у презентації (додається).
Ще за розділом
“Текстові публікації”
08 листопада 2024 07:17
07 листопада 2024 07:38
06 листопада 2024 15:57
31 липня 2024 13:26
29 липня 2024 16:10
29 липня 2024 10:31
26 липня 2024 13:26
23 липня 2024 10:23
18 липня 2024 07:32
17 липня 2024 18:34