02-03 листопада 2015 року під
головуванням голови Комітету І. Геращенко відбулось чергове
засідання Комітету Верховної Ради України з питань європейської
інтеграції за участю заступника Міністра юстиції України з питань
європейської інтеграції С.Пєтухова та заступника Міністра соціальної
політики України з питань європейської інтеграції. У ході засідання
члени Комітету розглянули низку законопроектів, спрямованих на
виконання критеріїв в рамках виконання другої фази Плану дій щодо
лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України. Члени
Комітету підтримали ряд законопроектів реєстр. №№3159, 1658, 3154, 3171
та 3155.
Метою проекту Закону реєстр.№3159 є удосконалення процедури затримання іноземців, які перебувають в Україні нелегально, а також врегулюваня правових підстав обмеження свободи особам, які звернулись за міжнародним захистом в Україні. Для виконання критеріїв в рамках реалізації другої фази Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України в національному трудовому законодавстві необхідно передбачити положення щодо забезпечення захисту осіб від дискримінації у сфері праці на основі сексуальної орієнтації. Це завдання може бути виконано шляхом передбачення в проекті Трудового кодексу України (реєстр.№1658) положення про недопущення дискримінації за ознакою сексуальної орієнтації, що забезпечить виконання нашою державою рекомендації, що міститься в п’ятій Доповіді Європейської Комісії щодо виконання Україною Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України.
Законопроект реєстр.№3154 розроблено з метою удосконалення правового регулювання щодо строків розгляду позовних заяв територіальних органів/підрозділів ДМС, органів охорони державного кордону або СБУ про примусове видворення або щодо затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства дозволять скоротити строки адміністративного провадження у справах про примусове видворення або затримання з метою ідентифіка ції іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню чи поверненню до країн походження в порядку виконання міжнародних угод про реадмісію.
Прийняття проекту Закону реєстр.№3171 дозволить вирішити практичні проблеми, що виникають при державній реєстрації актів цивільного стану в громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України. Законопроектом передбачається порядок отримання свідоцтв про народження, про смерть для осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України, та не мають належних медичних документів, передбачених законодавством України. Метою проекту Закону реєстр.№3155 є вдосконалення процедури документування осіб, яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні, та забезпечення прав осіб, які визнані біженцями в Україні на документування із правильними установчими даними. Водночас, було висловлено низку зауважень і пропозицій до проектів Законів реєстр. №№3224 та 3041.
Члени Комітету щодо проекту Закону реєстр.№3224 вирішили рекомендувати головному комітету подати проект закону на розгляд Верховної Ради України для прийняття за основу; визначити чіткий перелік органів, уповноважених на виконання окремих функцій з прийняття заяв-анкет для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру з метою здійснення ідентифікації, оформлення паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон; чітко визначити державний орган, якому надаватиметься інформація, відомості або інші персональні дані про особу, що містяться у Єдиному державному демографічному реєстрі; вилучити з п.2 статті 11 проекту Закону слова: «третім особам за згодою особи персональні дані якої витребуються» та слова «в інших випадках, передбачених законодавством»;визначити чітке розмежування видів документів із імплантованим безконтактним електронним носієм та без нього, а також рекомендувати залучити експертів та громадсткість при доопрацюванні законопроекту до другого читання.
Щодо законопроекту реєстр.№3041 члени Комітету прийняли рішення рекомендувати головному комітету прийняти законопроект за умови, що фінансове та матеріально - технічне забезпечення Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів здійснюватиметься за рахунок коштів загального фонду державного бюджету, а також надходження від управління активами, здійснюваного Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, а також кошти, одержані на підставі міжнародних угод щодо розподілу та повернення активів до України будуть зараховуватись до загального фонду Державного бюджету України.
У ході засідання також було обговорено законопроекти, спрямовані на виконання критеріїв в рамках виконання другої фази Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України які готуються до другого читання, зокрема проекти Законів реєстр.№№3041, 2540а, 2541а, 2542а та 2330а.
Метою проекту Закону реєстр.№3159 є удосконалення процедури затримання іноземців, які перебувають в Україні нелегально, а також врегулюваня правових підстав обмеження свободи особам, які звернулись за міжнародним захистом в Україні. Для виконання критеріїв в рамках реалізації другої фази Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України в національному трудовому законодавстві необхідно передбачити положення щодо забезпечення захисту осіб від дискримінації у сфері праці на основі сексуальної орієнтації. Це завдання може бути виконано шляхом передбачення в проекті Трудового кодексу України (реєстр.№1658) положення про недопущення дискримінації за ознакою сексуальної орієнтації, що забезпечить виконання нашою державою рекомендації, що міститься в п’ятій Доповіді Європейської Комісії щодо виконання Україною Плану дій щодо лібералізації ЄС візового режиму для України.
Законопроект реєстр.№3154 розроблено з метою удосконалення правового регулювання щодо строків розгляду позовних заяв територіальних органів/підрозділів ДМС, органів охорони державного кордону або СБУ про примусове видворення або щодо затримання з метою ідентифікації та забезпечення примусового видворення іноземців та осіб без громадянства дозволять скоротити строки адміністративного провадження у справах про примусове видворення або затримання з метою ідентифіка ції іноземців та осіб без громадянства, які підлягають примусовому видворенню чи поверненню до країн походження в порядку виконання міжнародних угод про реадмісію.
Прийняття проекту Закону реєстр.№3171 дозволить вирішити практичні проблеми, що виникають при державній реєстрації актів цивільного стану в громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України. Законопроектом передбачається порядок отримання свідоцтв про народження, про смерть для осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України, визначеній Верховною Радою України, та не мають належних медичних документів, передбачених законодавством України. Метою проекту Закону реєстр.№3155 є вдосконалення процедури документування осіб, яких визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні, та забезпечення прав осіб, які визнані біженцями в Україні на документування із правильними установчими даними. Водночас, було висловлено низку зауважень і пропозицій до проектів Законів реєстр. №№3224 та 3041.
Члени Комітету щодо проекту Закону реєстр.№3224 вирішили рекомендувати головному комітету подати проект закону на розгляд Верховної Ради України для прийняття за основу; визначити чіткий перелік органів, уповноважених на виконання окремих функцій з прийняття заяв-анкет для внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру з метою здійснення ідентифікації, оформлення паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон; чітко визначити державний орган, якому надаватиметься інформація, відомості або інші персональні дані про особу, що містяться у Єдиному державному демографічному реєстрі; вилучити з п.2 статті 11 проекту Закону слова: «третім особам за згодою особи персональні дані якої витребуються» та слова «в інших випадках, передбачених законодавством»;визначити чітке розмежування видів документів із імплантованим безконтактним електронним носієм та без нього, а також рекомендувати залучити експертів та громадсткість при доопрацюванні законопроекту до другого читання.
Щодо законопроекту реєстр.№3041 члени Комітету прийняли рішення рекомендувати головному комітету прийняти законопроект за умови, що фінансове та матеріально - технічне забезпечення Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів здійснюватиметься за рахунок коштів загального фонду державного бюджету, а також надходження від управління активами, здійснюваного Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, а також кошти, одержані на підставі міжнародних угод щодо розподілу та повернення активів до України будуть зараховуватись до загального фонду Державного бюджету України.
У ході засідання також було обговорено законопроекти, спрямовані на виконання критеріїв в рамках виконання другої фази Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України які готуються до другого читання, зокрема проекти Законів реєстр.№№3041, 2540а, 2541а, 2542а та 2330а.
Ще за розділом
“Текстові публікації”
08 листопада 2024 07:17
07 листопада 2024 07:38
06 листопада 2024 15:57
31 липня 2024 13:26
29 липня 2024 16:10
29 липня 2024 10:31
26 липня 2024 13:26
23 липня 2024 10:23
18 липня 2024 07:32
17 липня 2024 18:34