На засіданні 7 липня Комітет з питань інтеграції України до ЄС розглянув проєкт Закону №0104 про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт «Енергоефективність громадських будівель в Україні») між Україною та Європейським інвестиційним банком. Ратифікація цієї угоди дасть змогу Україні отримати кредит у розмірі 300 млн євро від Європейського інвестиційного банку. Кошти будуть спрямовані на фінансування термомодернізації близько 1000 громадських будівель в Україні, зокрема, шкіл, культурних центрів, дитячих садків та лікарень. Реалізація проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» дасть змогу не допустити 1 250 000 тонн викидів CO2 у довкілля та принесе користь понад 2,5 мільйонам громадян. Комітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді ухвалити за основу та в цілому проєкт закону №0104 щодо ратифікації угоди з ЄІБ.

Таке ж рішення — рекомендувати ВР ухвалити за основу та в цілому Комітет ухвалив і щодо проєкту Закону №0111 про ратифікацію Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Королівства Данія про здійснення оплачуваних видів діяльності членами сімей співробітників дипломатичних представництв та консульських установ.

«Рекомендувати Головному комітету внести на розгляд Верховної Ради України для прийняття за основу та в цілому» - таке рішення Комітет одностайно ухвалив щодо проєкту Закону №0114 про приєднання України до Часткової угоди про створення Групи зі співробітництва у боротьбі проти зловживання наркотиками та їхнього незаконного обігу (Група Помпіду). Група Помпіду ? міждержавний орган, який є частиною Ради Європи. Цей орган вивчає проблеми зловживання наркотиками та їхнього незаконного обігу, а також розробляє та впроваджує комплексні заходи в боротьбі з наркозалежністю на національному, регіональному та місцевому рівнях. На сьогодні членами Групи Помпіду є 39 держав, у тому числі 36 держав – членів Ради Європи.

Такими, що не суперечать праву ЄС, на засіданні Комітет назвав законопроєкти:

Проєкт Закону №5596 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо регулювання обігу конопель в медичних цілях, науковій та науково-технічній діяльності. Проєкт, як вказано у пояснювальній записці, розроблений із метою імплементації найкращого міжнародного досвіду у сфері регулювання обігу конопель. Він пропонує зміни  до кількох законів України, які регламентують поводження з наркотичними засобами. Проєкт має на меті створити умов для розширення доступу українських пацієнтів, зокрема, важкохворих, до необхідного лікування, а також проведення наукових досліджень ефективності конопель. Проєкт не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції. Такий самий висновок отримав і альтернативний проєкт Закону №5596-1.

Проєкт Закону №5022 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань державного фінансового контролю в Україні. Проєкт пропонує розширити перелік завдань органу державного фінансового контролю, зокрема, поширити державний фінконтроль на суб’єктів господарювання, у статутному капіталі яких понад 50% акцій (часток) належать державного сектору економіки. За висновком Комітету, документ не суперечить Угоді про асоціацію та Керівним принципам ОЕСР щодо корпоративного управління на підприємствах державної форми власності.

Проєкт Закону №5432 про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Проєкт за своєю метою не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, водночас, встановлення граничних розмірів штрафів потребує комплексного врахування положень статті 23 Регламенту 1/2003. Такий самий висновок комітет ухвалив і щодо альтернативного проєкту №5432-1.

Законопроєкт №5409 щодо удосконалення законодавства з питань захисту тварин від жорстокого поводження у розважальній діяльності. Проєкт пропонує забороняє діяльність контактних звіринців з дикими тваринами та використання диких тварин у видовищних заходах. Проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву ЄС. Водночас вбачається за доцільне врахувати практику більшості держав-членів ЄС, передбачивши заборону на використання в цирках саме диких тварин.

Проєкт Закону №5342 щодо запобігання жорстокому поводженню з тваринами та виконання міжнародних зобов'язань із захисту диких тварин. Проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву Європейського Союзу. Також вбачається за доцільне врахувати, що основним підходом в ЄС є пошук балансу між збереженням біорізноманіття та розвитком сучасної  вітроенергетики.

Проєкт Закону №5640 про внесення зміни до статті 52 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» щодо діяльності Національної лабораторії антидопінгового контролю. Документ не суперечить цілям Угоди про асоціацію та міжнародно-правовим зобов’язанням України.

Щодо Проєкту Закону №5430 про внесення доповнень до статті 18 «Прикінцеві положення» Закону України «Про управління об'єктами державної власності» Комітет ухвалив висновок, що документ потребує суттєвого доопрацювання в частині встановлення розміру оплати послуг членів наглядової ради відповідно до Принципів ОЕСР щодо корпоративного врядування на підприємствах державної форми власності.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

25 листопада 2024 09:26
22 листопада 2024 17:44
19 листопада 2024 08:58
14 листопада 2024 18:40
14 листопада 2024 18:18
12 листопада 2024 18:07
11 листопада 2024 12:05
05 листопада 2024 18:29
05 листопада 2024 07:51
04 листопада 2024 09:48