Що пропонують ці проєкти?
За висновком Комітету, усі згадані проєкти не суперечить актам права ЄС і міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, за винятком окремих положень, які потребують доопрацювання. Перелік таких положень Комітет надав у своїх висновках щодо кожного законопроєкту.
Такими, що не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, Комітет також назвав такі законопроєкти:
проєкт Закону №4560 щодо врегулювання ринку послуг автомобільного транспорту в Україні з метою приведення їх у відповідність з актом Європейського Союзу. Документ, зокрема, визначає особливості ліцензування на автомобільному транспорті відповідно до Регламенту ЄС №1071/2009, який запроваджує правила щодо умов допуску до професії автомобільних перевізників та передбачає умови щодо державної реєстрації автомобільного перевізника як суб’єкта господарювання та його офісу, бездоганної ділової репутації, професійної компетентності, належного фінансового стану. Документ за своєю метою не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України, водночас, не враховує у повному обсязі положення Регламенту (ЄС) №1071/2009.
Проєкт Закону №4339 щодо вдосконалення конкурсних засад відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України. Документ пропонує вдосконалити конкурсні засади відбору кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України, щоб гарантувати входження до складу органу конституційної юрисдикції осіб, які відповідають критеріям доброчесності (моралі, чесності, непідкупності). Цей проєкт, за висновком Комітету, відповідає міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції.
За своєю метою відповідає міжнародно-правовим зобов’язання України, але суперечить праву ЄС, за висновком Комітету, законопроєкт №3516 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів, що імітують молоко та молочні продукти.
Комітет з питань інтеграції України до ЄС на засіданні також заслухав звіти Антимонопольного Комітету України, Міністерства фінансів України, європейського проекту SESAR та експертів Проєкту ЄС-ПРООН з парламентської реформи щодо співпраці України та ЄС у сфері конкуренції.