Законопроєкт №3321, зокрема, пропонує такі зміни:
1. Осіб, що відвідували країни/регіони з місцевою передачею особливо небезпечних інфекційних хвороб, що мають міжнародне значення, вважати такими, що мали контакт із хворим на особливо небезпечну інфекційну хворобу, направляти в спеціалізований заклад на строк, визначений лікарем, після перетину державного кордону.
2. У разі відсутності підстав для госпіталізації осіб, стосовно яких є підозра на інфекційну хворобу, а також осіб, які мали контакт з хворим на особливо небезпечну інфекційну хворобу або хворіють на інфекційну хворобу, зазначені особи мають надати інформовану згоду на проведення протиепідемічних та/або профілактичних заходів, що передбачає, зокрема, згоду на самоізоляцію та/або ізоляцію протягом строку, визначеного лікарем.
За висновком членів Комітету з питань інтеграції України до ЄС, запропоновані законопроєктом №3321 норми до Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та «Про захист населення від інфекційних хвороб» не враховують всі принципи та рекомендації Міжнародних медико-санітарних правил, які Україна має імплементувати, згідно з Угодою про асоціацію.
Ухвала Комітету: проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про Асоціацію, оскільки спрямований на захист населення від розповсюдження інфекційних хвороб, зокрема, COVID – 19, водночас потребує доопрацювання з урахуванням міжнародно-правових зобов’язань України та з метою приведення його у відповідність до Міжнародних медико-санітарних правил, які Україна має імплементувати, згідно з Угодою про асоціацію.