Комітет з питань інтеграції України до ЄС на засіданні 30 травня розглянув проєкт Закону №9206 про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіа послуги від 10 березня 2010 року зі змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року) та до деяких інших законів. Ухвалення цього законопроєкту має створити умови для забезпечення повного і належного захисту інтересів споживачів, а також захистити рекламний ринок України від негативного впливу ззовні, передусім – через недобросовісні практики поширення в Україні реклами з боку іноземних суб’єктів, які мають прямий чи опосередкований зв’язок з державою-агресором. За висновком Комітету проєкт закону, підготовлений до другого читання, не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України в сфері європейської інтеграції, але потребує доопрацювання з метою приведення у відповідність до положень Директиви 2010/13 (в редакції Директиви №2018/1808/ЄС) та Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Текстові публікації”

08 листопада 2024 07:17
07 листопада 2024 07:38
06 листопада 2024 15:57
31 липня 2024 13:26
29 липня 2024 16:10
29 липня 2024 10:31
26 липня 2024 13:26
23 липня 2024 10:23
18 липня 2024 07:32
17 липня 2024 18:34