Необхідність інтеграції транспортних
систем України з мережею TEN-T коридорів ЄС та приведення міжнародних
пунктів пропуску на кордонах з країнами Євросоюзу у відповідність до
цих доконечностей та потреб розвитку межуючих регіонів позначені
серед основних завдань у Постанові ВРУ
від 21.09.2016 №1537 та Рішенні
Комітету ВРУ з питань транспорту від 04.04.2018, Указі Президента
України щодо запровадження безвізового режиму і Постанові
КМУ про утворення Координаційної ради з питань логістики.
У рамках підготовки робочої зустрічі з широкого міжнародного обговорення цих проблем в контексті реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року, яку Мінінфраструктури України скликає у Львові в березні ц.р., 08.02.2019 була проведена підготовча нарада в ДФС України за участі представників Мінінфраструктури, Мінфіну, Укрзалізниці, Укравтодору та прикордонних областей. Головними пунктами порядку денного були наявний рівень завантаженості існуючих пунктів пропуску на кордонах з Польщею, Словаччиною, Угорщиною і Румунією, у міжнародних портах і аеропортах України та перспективи розбудови існуючих і створення нових об’єктів прикордонної інфраструктури, покращення умов під’їзду до них, перспективи залучення і кращого використання для цих цілей бюджетних коштів та грантів і кредитів від міжнародних структур і сусідніх країн, вдосконалення процедур перетину кордону (зокрема, спільного контролю), митного оформлення, організації електронного обміну інформацією. Для подальшого опрацювання цих та інших пов’язаних питань створено робочу групу для підготовки заходів у Львові та подальшого функціонування під егідою Координаційної ради з питань логістики під головуванням віце-прем’єр–міністра.
У презентаціях, представлених Волинською і Чернівецькою (додається) областями, продемонстровані перспективи розвитку транспортних сполучень через межуючі регіони України, як з сусідніми країнами ЄС, так і з Білорусією та Молдовою, в контексті подальшої співпраці за рішенням Єврокомісії від 09.11.2018 про продовження транспортної мережі (TEN-T) ЄC до країн Східного партнерства з виділенням для цього понад 13 млрд. євро. Оптимальний і вчасний розвиток сучасних мультимодальних перевезень (зокрема, контрейлерних) і відповідна розбудова інфраструктури кордонів мають позитивно вплинути не тільки на макрорегіональні процеси європейської та євроатлантичної інтеграції, але й на сталий розвиток і транскордонне співробітництво у депресивних регіонів України і межуючих країн, особливо для територіальних громад, у т.ч. - для більш ефективного використання їх трудових і земельних ресурсів, інвестиційного потенціалу та застосування можливостей державно-приватного партнерства..
У рамках підготовки робочої зустрічі з широкого міжнародного обговорення цих проблем в контексті реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року, яку Мінінфраструктури України скликає у Львові в березні ц.р., 08.02.2019 була проведена підготовча нарада в ДФС України за участі представників Мінінфраструктури, Мінфіну, Укрзалізниці, Укравтодору та прикордонних областей. Головними пунктами порядку денного були наявний рівень завантаженості існуючих пунктів пропуску на кордонах з Польщею, Словаччиною, Угорщиною і Румунією, у міжнародних портах і аеропортах України та перспективи розбудови існуючих і створення нових об’єктів прикордонної інфраструктури, покращення умов під’їзду до них, перспективи залучення і кращого використання для цих цілей бюджетних коштів та грантів і кредитів від міжнародних структур і сусідніх країн, вдосконалення процедур перетину кордону (зокрема, спільного контролю), митного оформлення, організації електронного обміну інформацією. Для подальшого опрацювання цих та інших пов’язаних питань створено робочу групу для підготовки заходів у Львові та подальшого функціонування під егідою Координаційної ради з питань логістики під головуванням віце-прем’єр–міністра.
У презентаціях, представлених Волинською і Чернівецькою (додається) областями, продемонстровані перспективи розвитку транспортних сполучень через межуючі регіони України, як з сусідніми країнами ЄС, так і з Білорусією та Молдовою, в контексті подальшої співпраці за рішенням Єврокомісії від 09.11.2018 про продовження транспортної мережі (TEN-T) ЄC до країн Східного партнерства з виділенням для цього понад 13 млрд. євро. Оптимальний і вчасний розвиток сучасних мультимодальних перевезень (зокрема, контрейлерних) і відповідна розбудова інфраструктури кордонів мають позитивно вплинути не тільки на макрорегіональні процеси європейської та євроатлантичної інтеграції, але й на сталий розвиток і транскордонне співробітництво у депресивних регіонів України і межуючих країн, особливо для територіальних громад, у т.ч. - для більш ефективного використання їх трудових і земельних ресурсів, інвестиційного потенціалу та застосування можливостей державно-приватного партнерства..
Ще за розділом
“Текстові публікації”
08 листопада 2024 07:17
07 листопада 2024 07:38
06 листопада 2024 15:57
31 липня 2024 13:26
29 липня 2024 16:10
29 липня 2024 10:31
26 липня 2024 13:26
23 липня 2024 10:23
18 липня 2024 07:32
17 липня 2024 18:34