10 грудня 2015, 17:08
09 грудня 2015 року під головуванням першого заступника голови Комітету О. Семерака відбулось чергове засідання Комітету
У ході засідання члени Комітету
розглянули низку законопроектів на їх відповідність праву Європейського
Союзу, зобов'язанням України в рамках Ради Європи та Угоді про
асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом,
Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми
державами-членами, з іншої сторони.
Народні депутати-члени Комітету визнали таким, що не суперечать
міжнародно-правовим зобов`язанням України в рамках Угоди про асоціацію
проект Закону реєстр. №3151. Законопроектом пропонується запровадити
«єдиний квиток», відповідно визначивши поняття «квиток» як «документ
(разовий квиток, абонементний талон, проїзний квиток (картка) тривалого
користування), на паперовому, електронному, магнітному чи іншому
інформаційному носії з відповідними реквізитами і змістом згідно із
законодавством, який підтверджує факт укладення з пасажиром договору на
перевезення і дозволяє проїзд та (або) перевезення багажу на автобусних
маршрутах загального користування»; визначити порядок розрахунків з
перевізниками; удосконалити порядок проведення конкурсу на міські
автобусні маршрути; віднести до відання виконавчих органів міських рад
організацію укладення договорів з перевізниками про надання послуг з
продажу квитків тощо.
Члени Комітету визнали такими, що в цілому не суперечать праву
Європейського Союзу проекти Законів реєстр.№№ 3559 та 3560. Проте, їх
прийняття формально не відповідає взятим на сьогодні зобов`язанням
України в рамках Угоди про асоціацію.
Законопроектом реєстр.№3559 пропонується регулювати закупівлі, що
здійснюються від 50 тис. гривень до порогів застосування процедур
закупівель, передбачається здійснення державних закупівель із
застосуванням двох конкурентних процедур регулювання: відкриті торги і
конкурентний діалог та неконкурентної - переговорної процедури
закупівлі. У законопроекті реєстр.№3560 пропонується внести зміни до
Бюджетного Кодексу України, замінивши поняття «пропозиції конкурсних
торгів» поняттям «тендерні пропозиції», а посилання на Закон України
«Про здійснення державних закупівель» посиланням на Закон України «Про
публічні закупівлі». Однак, поданий законопроект носить технічний
характер та безпосередньо пов’язаний з проектом Закону України «Про
публічні закупівлі» (реєстр. № 3559).
Разом з тим депутати визнали такими, що не відповідають праву
Європейського союзу проекти Законів реєстр.№№ 2275 та 2275-1, але
правовідносини, що належать до сфери правового регулювання зазначених
законопроектів регулюються на національному рівні держав-членів ЄС.
Законопроектом реєстр.№ 2275 пропонується заборонити надання
колекторських послуг щодо боржників – фізичних осіб до прийняття
Верховною Радою України спеціального закону, який регулює колекторську
діяльність. У законопроекті надається визначення поняття колекторських
послуг, а також наводяться ознаки які послуги відносяться до
колекторських послуг та наводиться список послуг, які не відносяться до
колекторських послуг, зазначаються допоміжні види колекторських послуг.
Проектом Закону реєстр.№2275-1 законодавчо запроваджується тимчасова
заборона надання колекторських послуг щодо фізичних осіб - боржників,
виходячи з конституційних принципів пріоритету прав і свобод людини і
громадянина, захисту моральності, заборони використання власності
на шкоду людині і суспільству, захисту прав боржників, щодо яких
проводиться діяльність по стягненню заборгованості за діючими
зобов’язаннями з боку суб’єктів колекторської діяльності.
Народні депутати-члени Комітету визнали такими, що суперечать праву
Європейського Союзу проекти Законів реєстр.№№ 1385 та 2145а-1.