11 листопада 2015 року відбулось чергове засідання Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції
12 листопада 2015, 08:52
У ході засідання члени Комітету
розглянули низку законопроектів на їх відповідність праву Європейського
Союзу, зобов'язанням України в рамках Ради Європи та Угоді про
асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом,
Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми
державами-членами, з іншої сторони.
Народні депутати-члени Комітету визнали такими, що не суперечать праву Європейського Союзу, Угоді про асоціацію та міжнародно-правовим зобов`язанням України в рамках Ради Європи проекти Законів реєстр. №№2216, 2009а та 3442.
Проектом Закону реєстр.№2216 пропонується введення поняття «інформаційний еквайєр» для визначення суб’єкта, який фактично на сьогодні технологічно забезпечує процес організації створення та направлення суб’єктами господарювання контрольних стрічок в електронному вигляді до органів доходів і зборів; визначення персоналізації реєстратора розрахункових операцій, як етапу введення в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій; звільнення суб’єктів господарювання від відповідальності, передбачену законом у випадку, якщо порушення сталося з вини інформаційного еквайера.
Метою законопроекту реєстр.№2009а є встановлення в Україні правових та організаційних засад оцінки впливу на навколишнє середовище. Законопроектом пропонується встановити перелік об’єктів, щодо яких обов’язково застосовується процедура оцінки впливу на довкілля та пропонується запровадити таку модель оцінки впливу на довкілля, яка включає: підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля суб’єктом господарювання; проведення громадського обговорення; розгляд та аналіз уповноваженим органом інформації, наданої в звіті з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої під час громадського обговорення та внаслідок проведення процедури оцінки транскордонного впливу, у випадку, якщо така проводилася; надання уповноваженим органом мотивованого рішення про оцінку впливу на довкілля; врахування цього рішення у дозвільному документі, який є підставою для початку реалізації планової діяльності (остаточному рішенні). Ухвалення проекту Закону реєстр.№3442 сприятиме виконанню Україною рекомендацій, що містяться в п`ятій доповіді Європейської Комісії щодо виконання Україною Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України.
Члени Комітету визнали такими, що формально не суперечать законодавсту Європейського Союзу та Угоді про асоціацію проекти Законів реєстр.№№1665, 2889 та 2503, але, водночас, вони потребують уточнення та доопрацювання з метою повної відповідності зобов`язанням України в рамках Угоди про асоціацію.
Прийняття проектів Законів реєстр.№№1665 та 2889 буде сприяти приведенню українського законодавства у відповідність до європейського екологічного законодавства , посиленню захисту територій і об’єктів природно-заповідного фонду, посиленню боротьби з браконьєрством.
Завданням законопроекту реєстр.№2503 є інтеграція положень, що забезпечують захист економічної конкуренції у сфері авіаційних перевезень до основного законодавчого акту, що регулює ці правовідносини - Повітряного кодексу України. Також завданням законопроекту є виключення з Повітряного кодексу України положень, що містять у собі антиконкурентні ознаки. Разом з тим депутати прийняли рішення звернутися до Уряду для отримання відповідного експертного висновку щодо законопроекту реєстр.№1623. Народні депутати-члени Комітету визнали такими, що суперечать праву Європейського Союзу проекти Законів реєстр.№№2211а та 2085а.
Народні депутати-члени Комітету визнали такими, що не суперечать праву Європейського Союзу, Угоді про асоціацію та міжнародно-правовим зобов`язанням України в рамках Ради Європи проекти Законів реєстр. №№2216, 2009а та 3442.
Проектом Закону реєстр.№2216 пропонується введення поняття «інформаційний еквайєр» для визначення суб’єкта, який фактично на сьогодні технологічно забезпечує процес організації створення та направлення суб’єктами господарювання контрольних стрічок в електронному вигляді до органів доходів і зборів; визначення персоналізації реєстратора розрахункових операцій, як етапу введення в експлуатацію реєстраторів розрахункових операцій; звільнення суб’єктів господарювання від відповідальності, передбачену законом у випадку, якщо порушення сталося з вини інформаційного еквайера.
Метою законопроекту реєстр.№2009а є встановлення в Україні правових та організаційних засад оцінки впливу на навколишнє середовище. Законопроектом пропонується встановити перелік об’єктів, щодо яких обов’язково застосовується процедура оцінки впливу на довкілля та пропонується запровадити таку модель оцінки впливу на довкілля, яка включає: підготовку звіту з оцінки впливу на довкілля суб’єктом господарювання; проведення громадського обговорення; розгляд та аналіз уповноваженим органом інформації, наданої в звіті з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої під час громадського обговорення та внаслідок проведення процедури оцінки транскордонного впливу, у випадку, якщо така проводилася; надання уповноваженим органом мотивованого рішення про оцінку впливу на довкілля; врахування цього рішення у дозвільному документі, який є підставою для початку реалізації планової діяльності (остаточному рішенні). Ухвалення проекту Закону реєстр.№3442 сприятиме виконанню Україною рекомендацій, що містяться в п`ятій доповіді Європейської Комісії щодо виконання Україною Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України.
Члени Комітету визнали такими, що формально не суперечать законодавсту Європейського Союзу та Угоді про асоціацію проекти Законів реєстр.№№1665, 2889 та 2503, але, водночас, вони потребують уточнення та доопрацювання з метою повної відповідності зобов`язанням України в рамках Угоди про асоціацію.
Прийняття проектів Законів реєстр.№№1665 та 2889 буде сприяти приведенню українського законодавства у відповідність до європейського екологічного законодавства , посиленню захисту територій і об’єктів природно-заповідного фонду, посиленню боротьби з браконьєрством.
Завданням законопроекту реєстр.№2503 є інтеграція положень, що забезпечують захист економічної конкуренції у сфері авіаційних перевезень до основного законодавчого акту, що регулює ці правовідносини - Повітряного кодексу України. Також завданням законопроекту є виключення з Повітряного кодексу України положень, що містять у собі антиконкурентні ознаки. Разом з тим депутати прийняли рішення звернутися до Уряду для отримання відповідного експертного висновку щодо законопроекту реєстр.№1623. Народні депутати-члени Комітету визнали такими, що суперечать праву Європейського Союзу проекти Законів реєстр.№№2211а та 2085а.