Комітет з питань інтеграції України до ЄС на засіданні 26 січня розглянув проєкт Закону №0134 про ратифікацію Фінансової угоди «Східна Україна: Возз'єднання, Відновлення та Відродження (Проєкт 3В)» між Україною та Європейським інвестиційним банком. Фінансова угода передбачає залучення ста мільйонів євро кредитного фінансування ЄІБ для розбудови та відновлення автомобільних доріг загального користування державного значення східного регіону в межах Луганської області. Комітет ухвалив рішення рекомендувати головному комітету внести законопроєкт на розгляд Верховної Ради України для ухвалення за основу та в цілому.

Такий самий висновок Комітет ухвалив і щодо законопроєкту №0135 про ратифікацію Фінансової угоди «Міський громадський транспорт України ІІ» між Україною та Європейським інвестиційним банком. Ця Угода передбачає отримання Україною 200 млн євро позики від ЄІБ на модернізацію міського комунального транспорту.

На засіданні Комітет також розглянув і ухвалив висновки щодо таких законопроєктів:

Проєкт Закону №0141 про вихід з Протоколу про внесення поправок до Угоди про Міжурядовий фельд’єгерський зв’язок. Виконання Україною зобов’язань за цією угодою є неможливим, бо пересилання офіційної кореспонденції через Москву несе загрозу національним інтересам та нацбезпеці України. Комітет вирішив підтримати законопроєкт та рекомендувати головному комітету внести його на розгляд Верховної Ради для ухвалення за основу та в цілому.

Проєкт Закону №6489 про внесення зміни до статті 10 Закону України «Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України» у зв'язку з виходом України з Угоди про Міжурядовий фельд'єгерський зв'язок та Протоколу про внесення поправок до Угоди про Міжурядовий фельд'єгерський зв’язок. За висновком Комітету, законопроєкт не суперечить зобов’язанням України за Угодою про асоціацію та праву ЄС.

Законопроєкт №6368 про внесення змін до Закону України «Про громадянство України» щодо підстав і порядку набуття та припинення громадянства України. Цей проєкт, серед іншого, пропонує     запровадити умову, що для набуття громадянства України потрібно буде відмовитися від іноземного громадянства. Документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України. Такий самий висновок члени Комітету ухвалили і щодо одного з альтернативних
законопроєктів — №6368-1. Ще один альтернативний законопроєкт — №6368-2, за висновком Комітету, не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України, проте окремі положення потребують доопрацювання.

Проєкт Закону №5344 про внесення змін до деяких законів України щодо створення сприятливих умов для працевлаштування осіб з інвалідністю. Цей документ пропонує зобов’язати підприємства, установи та організації, а також фізичних осіб-підприємців проєкт виділяти та створювати робочі місця для людей з інвалідністю. Територіальні органи зі сфери зайнятості мають сприяти працевлаштуванню людей з інвалідністю на дистанційну роботу, якщо за станом здоров’я ці люди не мають змоги працювати на підприємствах. Підприємствам та підприємцям також пропонується надавати дотації на створення робочих місць для осіб з інвалідністю. Проєкт не суперечить цілям Угоди про асоціацію, праву ЄС, а також міжнародно-правовим зобов’язанням у сфері захисту прав осіб з інвалідністю. Такий самий висновок Комітет ухвалив і щодо проєкту №5344-2.

Щодо ще одного альтернативного законопроєкту №5344-1 Комітет ухвалив висновок, що він не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву ЄС, проте потребує узгодження термінології з положеннями Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю.

Третій альтернативний проєкт — №5344-3, за висновком Комітету, не суперечить цілям Угоди про асоціацію, проте не враховує положення Директиви 2014/24/ЄС та потребує узгодження термінології з положеннями Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю.

Проєкт Закону №6416 щодо закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров'я, та із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі. Документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу.

Законопроєкт №6256 про внесення змін до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Документ пропонує запровадити норму щодо забезпечення підприємствами ведення реєстрів бухгалтерського обліку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проєкт Закону не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію та праву Європейського Союзу.

Проєкт Закону №6183 про внесення змін до Закону України «Про електронні комунікації» щодо захисту інтересів держави та користувачів електронних комунікаційних послуг. Проєкт, зокрема, пропонує боротися із введенням в обіг на території України не дозволеного для використання обладнання мобільного зв’язку та із несанкціонованою зміною міжнародних ідентифікаторів терміналів, що використовуються в телекомунікаційних мережах операторів. Проєкт Закону не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію.

Висновки до законопроєктів №6368, №6368-1 та №636-2 підготовлені в межах проєкту Фонду «Відродження», який реалізує ГО «Євроатлантичний курс».

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

25 листопада 2024 09:26
22 листопада 2024 17:44
19 листопада 2024 08:58
14 листопада 2024 18:40
14 листопада 2024 18:18
12 листопада 2024 18:07
11 листопада 2024 12:05
05 листопада 2024 18:29
05 листопада 2024 07:51
04 листопада 2024 09:48