Основним питанням порядку денного
було обговорення виконання зобов’язань та стану підготовки
законопроектів у рамках імплементації Угоди про асоціацію між Україною
та Європейським Союзом у сфері транспорту.
У спільному засіданні взяла участь О. Юринець, голова підкомітету з питань регіонального та транскордонного співробітництва між Україною та країнами ЄС Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції, яка наголосила, що подібне залучення двох комітетів є хорошим прикладом зміщення акцентів з фокусом на євроінтеграційних прагненнях України.
За її словами, саме модернізація транспортної інфраструктури та покращення сервісних послуг може якнайшвидше надати можливість для українських громадян відчути переваги від поглиблення співпраці з ЄС не на словах, а у повсякденному житті. Присутні погодились, що переговори з Європейською стороною про збільшення експортних квот матимуть результат лише у випадку, якщо буде як і чим перевозити продукцію.
Пролунала і певна критика на адресу Міністерства інфраструктури України від народних депутатів України – членів профільного комітету та Комітету з питань європейської інтеграції. Було наголошено, що проекти законів, які є комплексними та галузевими мають розроблятися та подаватися саме профільним міністерством, з огляду на важливість реалізації державної політики.
Також Глава представництва ЄС в Україні пан Хюг Мінгареллі у своїй промові зосередився на важливості злагодженої координації між виконавчою та законодавчою гілками влади у процесі підготовки та погодження важливих проектів законів, а також запевнив у всебічному сприянні цьому процесу.
Міністр інфраструктури України В. Омелян наголосив на повній відповідності нещодавно внесених проектів законів до ВР України праву ЄС, зокрема в рамках наших зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію, однак під час обговорення проекту закону 2475а «Про внутрішній водний транспорт» виявилось, що незважаючи на євроінтеграційне спрямування, зазначений проект закону не в повній мірі враховує необхідні норми, які містяться в європейських директивах.
За підсумками засідання Комітет з питань транспорту прийняв рішення рекомендувати Міністерству інфраструктури та Кабінету міністрів України забезпечити виконання планів імплементації директив та регламентів, вказаних в Угоді про асоціацію, які ще не знайшли свого відображення в уже поданих законопроектах, а також супроводжувати урядові проекти законів висновками про відповідність праву ЄС, зокрема в рамках зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію.
У спільному засіданні взяла участь О. Юринець, голова підкомітету з питань регіонального та транскордонного співробітництва між Україною та країнами ЄС Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції, яка наголосила, що подібне залучення двох комітетів є хорошим прикладом зміщення акцентів з фокусом на євроінтеграційних прагненнях України.
За її словами, саме модернізація транспортної інфраструктури та покращення сервісних послуг може якнайшвидше надати можливість для українських громадян відчути переваги від поглиблення співпраці з ЄС не на словах, а у повсякденному житті. Присутні погодились, що переговори з Європейською стороною про збільшення експортних квот матимуть результат лише у випадку, якщо буде як і чим перевозити продукцію.
Пролунала і певна критика на адресу Міністерства інфраструктури України від народних депутатів України – членів профільного комітету та Комітету з питань європейської інтеграції. Було наголошено, що проекти законів, які є комплексними та галузевими мають розроблятися та подаватися саме профільним міністерством, з огляду на важливість реалізації державної політики.
Також Глава представництва ЄС в Україні пан Хюг Мінгареллі у своїй промові зосередився на важливості злагодженої координації між виконавчою та законодавчою гілками влади у процесі підготовки та погодження важливих проектів законів, а також запевнив у всебічному сприянні цьому процесу.
Міністр інфраструктури України В. Омелян наголосив на повній відповідності нещодавно внесених проектів законів до ВР України праву ЄС, зокрема в рамках наших зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію, однак під час обговорення проекту закону 2475а «Про внутрішній водний транспорт» виявилось, що незважаючи на євроінтеграційне спрямування, зазначений проект закону не в повній мірі враховує необхідні норми, які містяться в європейських директивах.
За підсумками засідання Комітет з питань транспорту прийняв рішення рекомендувати Міністерству інфраструктури та Кабінету міністрів України забезпечити виконання планів імплементації директив та регламентів, вказаних в Угоді про асоціацію, які ще не знайшли свого відображення в уже поданих законопроектах, а також супроводжувати урядові проекти законів висновками про відповідність праву ЄС, зокрема в рамках зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію.
Ще за розділом
“Новини”
19 листопада 2024 08:58
14 листопада 2024 18:40
14 листопада 2024 18:18
12 листопада 2024 18:07
11 листопада 2024 12:05
05 листопада 2024 18:29
05 листопада 2024 07:51
04 листопада 2024 09:48
31 жовтня 2024 10:29
31 жовтня 2024 08:19