Головна > Текстові публікації > Новини

Угода про асоціацію

01 березня 14:46
Путівник для здійснення аналізу відповідності проектів законів зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву ЄС
посилання...
01 жовтня 15:13
Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони посилання...

Діяльність Комітету

Відео Аудіо Фото

Медіа-архів

RSS

Восьме засідання Парламентського комітету асоціації

16 Фото

Участь Постійної делегації ВР України у 138 асамблеї Міжпарламентського союзу

26 Фото

Комітетські слухання на тему: «Державна стратегія позиціонування України в світі»

26 Фото

17 серпня 2020, 11:53

Знати про своє місто все!

Сьогодні, у рубриці #УспіхиУА розповідаємо про зручний онлайн-інструмент, створений за підтримки ЄС, який дає змогу містянам стежити за рішеннями і діями міської влади, а також отримати вичерпну інформацію про інфраструктуру та можливості міста. Такий інстумент — інтерактивний геопортал, завдяки співпраці із проєктом "Антикорупційна ініціатива ЄС", запрацював у Житомирі. 

 

Що таке геопортал міста і навіщо він потрібен?

 

Ви хочете, приміром, дізнатися чому навпроти вашого будинку встановили білборд і хто дав на це дозвіл? Або ж наскільки енергоефективною є школа, де навчаються ваші діти і скільки СО2 викидає в повітря підприємство у вашому районі? Відповіді на усі ці запитання можна знайти на геопорталі. Геопортал – це багатофункціональний онлайн-ресурс з повною та актуальною інформацією. По суті, – це точна і детальна карта території, на яку нанесена інформація про різні об’єкти. Ідея багато в чому схожа на електронні карти Google, але різниця в тому, що геопортал готується індивідуально під потреби міста. Усі дані можна переглянути на карті у вигляді шарів, реєстрів чи завантажити їх у зручному для обробки форматі. Чому у вигляді шарів? Розробники порталу кажуть, що це має свої переваги. По-перше, щоб не перевантажувати карту. Вся інформація розміщується на різних напівпрозорих шарах, завдяки чому геопорталом зручно користуватися: обриєте лише ті шари, які вас цікавлять і шукаєте на них потрібний об’єкт. По-друге, на геопорталі може бути створена необмежена кількість інформаційних шарів про місто. 

 

Зокрема, на геопорталі Житомира можна знайти інформацію про: 

  • фінансування комунальних проєктів з міського бюджету;
  • об’єкти, які пропонує місто для інвесторів; 
  • дані про комунальні будівлі та приміщення; 
  • законні рекламні конструкції; 
  • тимчасові споруди; 
  • енергоефективність різних комунальних об’єктів.

 

Як перевірити чи законно встановлений рекламний об’єкт у місті? У розділі «Реєстр рекламних засобів» натиснути кнопку «карта». Відкриється карта-схема, яка відстежує установку інформаційних та рекламних конструкцій. Наразі реєстр рекламних конструкцій Житомира нараховує більше 1000 законних та погоджених з міською радою рекламних засобів. У разі якщо рекламна конструкція не відзначена на карті, — вона встановлена незаконно. Через портал можна поскаржитися на це міській раді. На порталі вказана електронна пошта для таких звернень. У цьому ж розділі можна подивитися актуальні дозволи на розміщення реклами, діючі договори міста з рекламодавцями, балансоутримувача та багато іншого.

 

Так само легко на геопорталі можна відстежити енергоефективність комунальних будівель. Зокрема, такі дані:

  • об’єкти за рівнем викиду СО2;
  • об’єкти за рівнем споживання тепла та газу;
  • об’єкти за рівнем споживання електроенергії;
  • об’єкти за рівнем споживання води.

 

Ті, хто утримує комунальні приміщення, можуть порівнювати дані щодо різних будівель і планувати свої витрати чи прибутки. Громада може ухвалювати рішення на основі енергетичних характеристик будівлі. Також є можливість подивитися, які комунальні установи міста є більш ощадними та енергоефективними. А ще  переглянути, які установи мають найбільший викид СО2 у повітря.

 

Яким місто було в минулому?

 

Геопортал Житомира має кілька історичних карт, які датовані 1876, 1899, 1915, 1934, 1941, 1968 та 1991 роками. Як розвивалося місто протягом століть? Як колись називалася вулиця, на якій ви проживаєте? Відповіді на ці питання теж можна знайти на геопорталі. 

 

Кому потрібен геопортал?

 

Громаді. 

Дає жителям міста точну і детальну карту із позначенням комунальних закладів, шкіл, садочків. 

 

Бізнесу. 

Дає можливість компаніям легко і швидко проводити геомаркетингові дослідження. Суть геомаркетингу полягає у вивченні ринку з точки зору просторових даних. Геопортал з детальним зазначенням усіх організацій, що працюють в районі, допоможе бізнесу вибрати ідеальне місце для своєї роботи. 

 

Міській раді. 

Для органів муніципального управління геопортал стає інструментом, що дозволяє спостерігати за розвитком міста та планувати свою діяльність.

 

Створення геопорталу стало можливим завдяки співпраці Житомирської міської ради з Антикорупційною ініціативою ЄС в Україні (EUACI).

 

Джерела: https://www.facebook.com/miskaradazt, https://euukrainecoop.net/,http://gis.zt-rada.gov.ua/.